Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

torsdag 26 november 2009

Unika kläder!

Jag tycker att det är så tråkigt att handla på de stora klädkedjorna till barnen.
Det är alltid minst en i samma skola som tex har samma mössa om du handlar på HM,Lindex eller KappAhl.
Därför är det alltid roligt när man hittar något helt unikt.
Hos LillaMys kan man låta sy upp superfina saker efter sin egen smak (perfekt för oss som inte syr själva)
och de har en mängd fina tyger att välja bland, även ekologiska vilket gör mig extraglad!
Jag ska nog beställa en eller ett par fina jackor, eller kanske en tuff regnjacka sydd av vaxduk?
Kolla även in deras fina JulMys.


4 kommentarer:

sandra sa...

jag måste säga att jag håller med dig helt..Men va fina kläder de har på den sidan du visar! Man blir ju tolig! mvh Sandra

Nina sa...

Jättesöta jackor =)

Trevlig helg!

Johanna sa...

Kan rekommendera LillaMys starkt, har dreggellapp och en superfin jacka till min lilltös. :D

Carro sa...

Åh vad häftigt! Där måste jag kolla in ;-)