Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

tisdag 10 november 2009

Shampoodle! Barnsligt bekvämt! (och SMART!)

Shampoodle är ett Svenskt klädmärke som gör stor succé världen över och även hemma hos oss.
Det grundades och drivs av Helene Stavenberg och Jakob Wästberg  och består av funktionella och supersköna plagg, oftast i ekologisk bommul och natutmaterial.
Ett av deras mest geniala skapelser är joggingdressarna med extra långa muddar i armar och ben vilket gör att de passar i minst 3 storlekar.
PERFEKT när man har barn så tätt som jag eftersom de även håller sig fina tvätt efter tvätt.
Har även upptäckt att de finns till vuxna vilket gjorde mig mer än glad.
Nu vet jag vad jag ska önska mig i julklapp:-)
De kommer fint förpackade i en liten bomullspåse,perfekt som tex gymnastik/dagispåse.
De har även en SALE sektion på sidan där man kan göra riktiga fynd.
10 av 10 poäng!


















0 kommentarer: