Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

fredag 27 november 2009

Tuffaste bodyn!

Världens tuffaste bodys kan man nu fynda på Barbarella.se 
De har nu fått en ny fräsch hemsida där man även kan hitta roliga och annorlunda julklappar till både familjen och kompisarna.
De här fina bodysarna och flera andra kostar bara från 120 kronor så passa på att låta babyn vara lite originell.
Dessutom har de världens gulligaste personal och det säger jag bara inte för att jag är sjukt kär i en av dem :-)
Som vanligt kan du klicka för större bild


























2 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Ja dem var söööta

Katinka sa...

Vilken fin blogg du har! Jag har bara varit inne några minuter och redan hittat många fina tips på julklappar till mitt nya lilla barnbarn som kommer i december :-)! Tack för din gulliga kommentar på min blogg! Ja, du är extra viktig för Tyra, men du verkar ha koll på det mesta! Kram från Katinka på www.farmorsbloggen.se